آموزش-فتوشاپ
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
بازدید : 222
نویسنده : کیا فایل

آموزش-فتوشاپ-6-49-ص

 

 تعداد صفحه : 77

مقدمه فتوشاپ 6 جديدترين و مهمترين نسخه از برنامه‌اي است كه از سال 1987 به بعد استانداردي براي اصلاح و دستكاري تصوير شده است. نسخه جديد اين برنامه، داراي ويژگي‌هاي جديد بسياري از جمله نوار Tool Options مي‌باشد كه تمام گزينه‌هاي ابزار را درست نزديك تصوير قرار مي‌دهد تا بتوانيد آنها را آسان تر و وسيع تر تنظيم كنيد. روي ابزارهاي Type Tools كاملا كار شده است و اكنون مي‌توانيد متن را دقيقا روي تصوير و حتي روي يك مسير قرار دهيد. ناظم‌هاي متني و بندي (پاراگرافي) به اين نسخه افزوده شده كه به شما امكان مي‌دهند تا حروف را كشيده و فضاي خطي را تنظيم كنيد و كارهاي ديگري را با اين ابزارها انجام دهيد. همچنين ابزارهاي شكل دهي و برداري (Vector shape Tools) وجود دارند كه به شما امكان مي‌دهند تا با كليك كردن ماوس، بتوانيد شكل‌ها و مسيرهاي شكل‌دار بسازيد. چنانچه با نسخه قبلي فتوشاپ كار كرده باشيد، از اين كه نسخه جديد چقدر قدرتمند شده تعجب خواهيد كرد. اگر اولين بار است كه فتوشاپ را تجربه مي‌كنيد، كاملا تحت تأثير قرار خواهيد گرفت و متوجه مي‌شويد كه فتوشاپ چه برنامه خوبي است. براي كاربراني كه براي نخستين بار با فتوشاپ كار مي‌كنند، موضوع بسيار تعجب‌آور اينست كه كار با فتوشاپ واقعا دشوار نيست. اگر با نرم افزارهاي ديگر ادوب كار كرده باشيد، رابط فتوشاپ، براي شما كاملا آشنا خواهد بود. چنانچه اولين گام را به سوي ايجاد نگاره سازي رقمي بر مي‌داريد، در هر فرصتي يك فصل از كتاب را كار كنيد و تمرين‌ها و فعاليت‌ها را انجام دهيد. در اين صورت، پيشرفت كار برايتان آسانتر خواهد بود. صادقانه بگويم، يكشبه نمي‌توانيد كارشناس فتوشاپ يا هر كار ديگر شويد. اما خود آموز فتوشاپ 6 در 24 ساعت، در مدت 24 ساعت شما را راه مي‌اندازد. اين كتاب، به 24 درس يك ساعته تقسيم مي‌شود. هر درس يك ساعت طول مي‌كشد. برخي از دروس به زمان بيشتري نياز دارند و بعضي ديگر به...

 


 





:: موضوعات مرتبط: گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: فایل , فتوشاپ , آموزش فتوشاپ ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG