این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
قالب: Word
تعداد صفحات: 28
توضیحات:
تعریف هنر «هنر بيان زيبا و متعالي احساس، عاطفه و انديشه انساني است». «نقاشی، بیان زیبا متعالي احساس، عاطفه و انديشه انساني است». به مانند خط و طرح و رنگ و سایر ابزارهایی که به نام این هنر مورد استفاده هنرمند قرار میگیرد». «گرافیک، ابلاغ ظریف، دقیق و مؤثر یک پیام است. به مدد ابزارهای همه هنرها که موضوع یک پیام، به وسیله سفارشدهنده مشخص و محدود شده باشد و عموماً هم مسائل مربوط به زمان و مکان معینی را طرح و عنوان کرده باشد». «تصویرگری آثار ویژه کودکان، مشارکت تصویری است در بیان مفاهیم مطروح در آثار نوشتهشده و موضوعهای انتخابشده برای کودکان، به شکلی ظریف، مفید و مؤثر به مدد مجموعهای یا برخی از ابزارهای هنرها و فنون بصری». موضوع: اهداف مصور سازی در کل، اهداف تصویرگری 1. فهماندن بهتر موضوع به کودک 2. جذب کودک به سوی کتاب مصورسازی در عصر حاضر، هدفهایی به خود اختصاص داده: 1. اهداف آموزشی 2. اهداف پرورشی 3. اهداف تفریحی 4. اهداف موضوعی 5. اهداف اقتصادی و مالی جذاب و دلنشین ساختن اثر کمک به درک هرچه بیشتر مفاهیم غنی و مؤثر کردن نوشته نفوذ و تداوم در ذهن مخاطب پاسخ صحیح و مناسب به نیازهای بصری نوشته عینی و محسوس کردن موضوع آسان و سهل الوصول کردن موضوع کمک به ثبت و ضبط نوشته در ذهن قابل لمس و حس کردن فضای داستان
آموزش گام به گام بافت بیست مدل بسیار جذاب و زیبای موی زنانه به صورت تصویری با کیفیت بالا در قالب فایل پی دی اف ارائه میگردد. جدید ترین مدل های موی زنانه و بافت مو بصورت تصویر در این فایل بطور کامل آموزش داده میشود.آموزش بافت مو بصورت گام به گام قابل استفاده برای تمامی بانوان و سالن های آرایشگری است.
کامل ترین پکیج آموزش آشپزی ، تزئین غذا و سفره آرایی
کامل ترین پکیج آموزش آشپزی ، تزئین غذا و سفره آرایی تقدیم به کد بانوی ایرانی
آموزش آشپزی ، تزئین غذا و سفره آرایی
بیش از ۱۲۰۰ غذای ایرانی و خارجی در قالب کتاب و عکس
تخفیف ویژه به مناسبت ماه مبارک رمضان
همراه این پکیج بیش از 300 ایده بزرگ برای تزئین غذا و سفره آرایی یاد بگیرید
هنر آشپزی هم نزد ایرانیان است و بس
مهمانان عزیزتون رو شگفت زده کنید
با خلاقیت شما میل کودکان شما نیز به فست فود خونگی بیشتر میشه
سالاد و میوه هاتون رو دیزاین کنید
کباب و استیک
انواع خورشت انواع پلو پیتزا غذاهای سنتی ایرانی غذاهای خارجی(مکزیکی،هندی،چینی،فرانسوی،ایتالیایی و ...) سوپ و آش پاستا لازانیا لقمه اسپاگتی کلوچه کیک پیراشکی رولت دسر و .....
یکی دیگر از آموزش های بسیار کاربردی میباشد. با توجه به گسترش و تمایل افراد به استفاده از دوربین تلفن های همراه و کیفیت و امکانات بسیار خوب این دوربین ها و همچنین در دسترس بودن همیشگی آن امکان گرفتن عکس در هر زمان و مکان را برای ما فراهم کرده است تا از این هنر زیبا استفاده بنماییم .
آموزش عکاسی با موبایل مثل آب خوردن
چطور با موبایل عکسهای حرفه ای بگیریم؟
بعضیها فکر میکنن برای عکاسی حتماً باید دوربینهای گرانقیمت و حرفهای داشته باشن(اتفاقاً من هم همین فکر رو میکنم! خیلی کلاس داره) و یا دوربینای عکاسی سنگین و با خودمون این طرف و آن طرف بکشیم، در حالیکه اینجوریا هم نیست! شما با گوشیهای هوشمندتون هم میتونین عکسای بینظیر ثبت کنین. برای عکاسی با موبایل باید تکنیکهایی رو رعایت کنین تا تصاویر زیباتر از آب در بیاد، هر چند که نکات پایهای رو تو آموزش عکاسی مثل آب خوردن بهتون گفتم که برای هر نوع عکاسی مفیده، اما یکسری مطالب هم هست که رعایتشون با این ابزار عکاسی هم مفیده.
این محصول شامل :
فایل صوتی ۲۳mb
فایل ویدئویی ۲۶mb
و گزیده ای از عکس های برگزیده ۲۷mb از سال۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ می باشد.
این مقدمه فقط توضیح کوتاهی برای استفاده مخاطبه. آموزش عکاسی برای کسانیه که یا بههیچوجه تابهحال عکاسی نکردن و یا اطلاعات مختصری دارن و میخوان بیشتر بدونن ولی خیلی ساده !
عکاسی
چند سال پیش من بهعکس و عکاسی علاقهمند شدم و با دوربین غیرحرفهای که تو خونه داشتیم شروع به عکاسی کردم.
ولی وقتی عکسهای خوب را نگاه میکردم اختلافی بین عکسهای خودم و اونا میدیدم که نمیدونستم چیه!
شروع کردم به مطالعه و تحقیق و رفتن به کلاسای عکاسی و در حین اونهم عکس گرفتم. کلی وقت و هزینه صرف این کارکردم .
نمیدونم چرا بعضیها برای اینکه بگن ما خیلی مهمیم اینقدر مسائل رو میپیچونن.
photography
من سعی کردم نکات و تعاریف رو به همون سادگی که هستن برای خودم جمع کنم.
الآن مطالب مفید و خوبی دارم که حیفم میآد بقیه بخوان همین سختی رو برای دونستن این مطالب بکشن.
آموزش نظری و عملی
در این کتاب میخواهم نکاتی را که از آموزشهای نظری و عملی و تجربیات شخصی خودم و خیلی از اساتید عکاسیه براتون بنویسم.
یکسری هم مطالبیه که تو اینترنت هست و دوباره نویسی نکردم فقط به زبون خودم کمی ادیت کردم ولی مطالب اضافی و بیخودیش را حذف کردم خوب وقتی هست چه کاریه دوباره من بنویسم.
ببینین یک سری نکات پایه و تعارف برای عکاسی داریم که هر عکاسی باید اونها رو بدونه که یکبار برای همیشهاس.
آموزش عکاسی
و من هم سعی میکنم به سادهترین شکل ممکن اونا رو براتون توضیح بدم.
مثل ساختمان دوربین ، انواع لنزها ، نورسنجی ، کادربندی ودهها مورد دیگه و یکسری نکاتی هم هست که حین عکاسی به اونا میرسین و شخصی هستن.
تو آموزش من دنبال چیزهای عجیبوغریب نگردین اینجا قراره به سادهترین شکل ممکن عکاسی رو یاد بگیریم.
شمایی که تو دورترین نقطه ایرانی و هیچ امکاناتی بهجز یک گوشی موبایل که عکس هم میگیره نداری و یا نهایتاً یک دوربین ساده داری و میخوای باهاش حال کنی و عکس بگیری، این آموزش مال توئه ، پس بزن بریم با عکاسی حال کنیم.
این آموزش شامل:
فایل ویدئویی با زمان ۱:۲۳٫۲۴ و حجم ۱۶۵kb
فایل صوتی آموزش با حجم ۷۰mb
فایل عکس های منتخب اینترنتی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ با حجم ۵۷mb
ژله های تزریقی ژله های خودمان هستندفقط با کمی تفاوت که زیبایی شان چشمان مهمانان شما راخیره خواهد کرد
دراین برنامه با طرز ساخت این نوع ژله آشنا خواهدشد.
دراین برنامه با طرز تهیه ژله های تزریقی به بطورکامل همراه با فیلم آشناخواهیدشد و در بخش دیگر ژله های تزئیینی و زیبایی را آموزش خواهید دید که به نوبه خودمنحصر بفردترین ژله ها هستند
داستان در مورد دختریه به اسم آرام خانواده ازش متنفرن, چون اون قاتله شاید درست باشه شایدم نه ,,اما آرام نمیدونه و گیج شده چون اون حافظشو ازدست داده. تواین راه ,آرام مجبور خدمتکار بشه .
اصلا آرام چرا حافظشو از دست داده و قاتل کیه ؟ چرا نرفته زندان ؟چرا خدمتکار میشه
پيش از آغاز گفتگو در اين مورد شايسته است ياد آوري شود كه آنچه در اين روزگار به مناسبت دگرگوني ارزش ها و پيشرعت علوم ادبي و تغيير بينش و ارزيابي مسائل، پايه و اساس داوري است با معيارها و داوري گذشتگان كه در روزگاران پيشين مي زيسته اند تفاوت فاحش دارد ولي از آنجا كه براي بررسي هر موضوع به نظر داشتن به داوري ها و معيارهاي گذشته كه برخي از آن ها هنوز همچنان وجود داشته و قابل پذيرشند نياز هست، از اين رو به بررسي تعاريفي كه از پيشينيان در مورد ( غزل ) موجود است مبادرت مي شود:
(فرهنگ اسلامي )ذيل غزل تعريف اين گونه شعر را از نوشتة (گارسن دوتاسي ) چنين مي آورد:
غزل: شعر كوتاهي است بيش از چهار و كمتر از پانزده بيت كه در مصراع اول هم قافيه است و اين قافيه در مصراع چهارم و ششم و تا آخر ادامه دارد و در پايان آن معمولاً شاعر نام خود را مي آورد كه تخلص ناميده مي شود.
مضمون شعر معمولاً ( عشق- تغزلي) است ولي مضامين ديگري از گونة شراب، بهاره،سرنوشت وغيره نيز در آن وارد مي شود. شكل شعر بايد بسيار ممتاز باشد وبه ويژه از نظر زبان نبايد كلمات خشن و ناخوش آهنگ در آن به كار برده شود، غزل نوع شعري است كه مورد علاقه بسيار زبان هاي پارسي و هندو تركي است.
استاد جلال همائي دركتاب ضاعات ادبي خود مي نويسد:
غزل در اصطلاح شعراي فارسي اشعاري است بريك وزن و قافيه،با مطلع مصرع كه حد معمول متوسط مابين پنج بيت تا دوازده بيت باشد، گاهي بيشتر از آن تا حدود پانزده و شانزده بيت، و به ندرت تا نوزده بيت نيز گفته اند، اما از پنج بيت كمتر، چون از 3 و 4 بيت باشد مي توان آن را غزل ناتمام گفت و كمتر از 3 بيت را به نام غزل نشايد ناميد.
كلمة غزل در اصل لغت به معني عشق بازي و حديث و عاشقي كردن است و چون اين نوع شعر بيشتر مشتمل بر سخنان عاشقانه است آن را غزل ناميده اند. وليكن در غزل سرائي ، حديث مغازله شرط نيست، بلكه ممكن است متضمن مضامين اخلافي و دقايق حكمت و معرفت باشد و از اين نوع غزل هاي حكيمانه و عارفانه نيز بسيار داريم كه نمونة آن را نقل خواهيم كرد.
فرق ميان غزل با تغزل قصيده آن است كه ابيات تغزل بايد همه مربوط به يك موضوع و يك مطلب باشد، اما درغزل تنوع مطالب ممكن است، چندانكه آن را شرط غزل دانسته اند، غزل هر قدر لطيف تر و پرسوز و حال تر باشد مطبوعتر و گيرنده تر است و همان اندازه كه درقصيده ضخامت و جزالت مطلوبست، در الفاظ و معاني غزل بايد وقت و لطافت به كار برد و از كلمات وحشي و تعبيرات خشن و ناهموار سخت احتراز كرد.
تعداد صفحه : 16 فیروزه برای دیگر کاربرهای نام فیروزه به فیروزه (ابهامزدایی) رجوع نمائید. فیروزه یک کانی کمیاب و ارزشمند آبی نزدیک به سبز است که خواهان فراوانی دارد. این کانی بهدست فیروزهتراشان شکل داده میشود و به عنوان نگین برای انگشتر، گردنبند، گوشواره و دیگر جواهرات به کار میرود. فیروزه General رده کانی فرمول CuAl6(PO4)4(OH)8·5H2O ویژگیها رنگ آبی, سبزآبی, سبز رفتار Massive, nodular ساختار تریکلینیک چگالی ویژه(Specific Gravity) 2.6-2.9 حلشدن محلول در HCl پیشتر این کانی تنها از سنگ فیروزه به دست میآمد ولی امروزه همانند دیگر کانیها مصنوعی نیز فرآوری میشود به گونهای که حتی تشخیص طبیعی یا مصنوعی بودن آن برای کارشناسان نیز بسیار دشوار است. فیروزه در ایران نامورترین و پرخواهانترین فیروزه در ایران فیروزه نیشابور است و مهمترین معدن فیروزه در ایران در شهرستان نیشابور میباشد که از بیش از 2000 سال پیش استخراج میشده است.معدن این فیروزه در نزدیکی روستای معدن نیشابور است و از سطح زمین 2012 متر بلندی دارد. به سبب وجود این معدن در نیشابور، شهر فیروزه را به عنوان یکی از القاب نیشابور آوردهاند هرچند که شهرفیروزه نام دیگر شهر بزغان که یکی از شهرهای شهرستان نیشابور است؛ میباشد. فیروزه یکی از رهآوردهای نیشابور به شمار آمده و فروشگاههای فراوانی در بخشهای سیاحتی شهر نیشابور و مشهد این فیروزه را به شکلهای گوناگون عرضه میکنند. افزون بر آنها رنگ فیروزهای یک رنگ نمادین برای نیشابور تلقی شدهاست و در دهه 1370 هجری از سوی شهرداری تلاشهایی برای فیروزهای کردن رنگ دیوارها و مغازههای خیابانهای اصلی شهر نیز انجام گرفت. فیروزه (ابهامزدایی) از ویکیپدیا، دانشنامهٔ...
تعداد صفحه : 4 کانی فیروزه علوم طبیعت > زمین شناسی > کانی شناسی (cached) نام فیروزه ممکن است از لغت ترکیه در زبان فرانسه (Turquie) به معنی کشور ترکیه (Turkey)گرفته شده باشد. زیرا قدیمیها اعتقاد داشتند که ماده معدنی متعلق به آن کشور بود. مکان دیگر میتواند متعلق به توصیف فرانسه از Pievveturquie یعنی سنگ آبی تیره باشد. مقدمه فیروزه جواهر آبی رنگ میباشد که در سالهای دور روی تاج فرعونها ، پادشاهان و امپراتوریهای باستان نصب میشده و احتمالا یکی از قدیمیترین سنگهای شناخته شده میباشد. رنگ آبی فیروزه آنرا از سایر سنگها متمایز و به آن ارزش بخشیده است و منجر شده تا به عنوان یک جواهر استفاده شود. فیروزه از حدود 200 سال قبل از میلاد توسط آمریکاییهای بومی جنوب غربی ایالات متحده و توسط تعداد زیادی از قبیل هندی در مکزیک بطور وسیعی استفاده میشده است.جواهر فروشی آمریکای بومی و یا جواهر فروشی سبک هندی با فیروزه نصب شده روی نقره نسبتا جدید میباشد. تعدادی معتقدند که این سبک جواهر فروشی قبل از سال 1885 ناشناخته بوده است. اخیرا فیروزه بطور وسیعی در بین مردم در تمام شغلها از طرف تعداد زیادی از گروههای نژادی مختلف پذیرفته شده است. نحوه پیدایش فیروزه چندین احتمال در مورد بوجود آمدن فیروزه وجود دارد که ما به چند مورد از آنها اشاره میکنیم: بطور شیمیایی ، یعنی هیدرات فسفات ، مس و آلومینوم توسط برخورد شهاب سنگ به زمین در آبهای زیرزمینی از میان سنگ آلومینیوم در حضور مس شکن گرفته است. فیروزه در بیشتر اوقات در رسوبات مس در محیطهای بایر و نسبتا کم آب یافت شده است. به همین دلیل اغلب رسوبات مس را به عنوان ماده معرفی فرعی میشناسد. ویژگیهای فیروزه کمیاب بودن: معدن سنگ فیروزه تنها منحصر به چند کشور میباشد که بزرگترین و مرغوبترین آن در ایران قرار دارد.
تعداد صفحه : 4 کانیهای گوهری مقدمه یک گوهر کانیای است که از راه تراش و صیقل ، زیبایی کافی برای استفاده در گوهر سازی یا زیورهای شخصی را بدست میآورد. هر چند که زیبا بودن شرط اول هر گوهر است اما پسندیدهترین و با ارزشترین گوهرها ، گوهرهای کمیاب و بادوام هستند. گوهرها به دو صورت مصنوعی و طبیعی هستند. اما یک گوهر طبیعی کمیاب ارزش چند صد برابر یک گوهر مصنوعی بدل با ظاهری مشابه دارد. وظیفه اصلی یک گوهر شناس شناخت گوهر سنگ طبیعی از مصنوعی میباشد. ویژگیهای گوهرها زیبایی از میان خواص مختلف گوهرها زیبایی مهمترین ویژگی است. عوامل ایجاد کننده زیبایی ، رنگ ، جلا ، شفافیت و از راه برش ماهرانه ، درخشندگی و جذابیت است. بیشتر گوهرها دو یا چند مورد از این ویژگیها را دارند. دوام دومین شرط لازم برای یک کانی گوهری دوام است که به سختی و سفتی گوهر بستگی دارد. بطور کلی سختی کمینه یک گوهر برای مقاومت در برابر سایش باید به اندازه سختی کوارتز یا 7 باشد. تنها 10 یا 12 گوهر این شرط را دارند. اما گوهرهای دیگری که از کانیهای نرمتر ساخته شدهاند اگر با احتیاط استفاده شوند سالها جلای خود را حفظ میکنند. کمیابی کمیابی از مدتها پیش ویژگی گوهرهای بسیار قیمتی بوده است. وقتی عرضه پایین آمده و گوهرها کمیاب شوند ارزش آنها بالا میرود. قابلیت حمل گوهرها از نظر داشتن ارزش بالا و حجم و وزن کم منحصر به فرد بوده و در دورههای ناآرامی سیاسی و ناپایداری اقتصادی ، میتوان آنها را به آسانی از یک کشور به کشور دیگر انتقال داد. راههای شناسایی گوهرها مشاهده نخستین گام در تشخیص یک گوهر ، مشاهده آن با چشم غیر مسلح است چرا که برخی ویژگیهای آنها به صورت پدیدههای سطحی قابل مشاهده میباشد، از جمله جلا ، رنگ و درخشش حاصل از پراکنش رنگهای طبیعی. عدسی دستی یا...
دانلود پاورپوینت بررسی استفاده از ساقه ذرت در ساخت تخته خرده چوب
بررسی استفاده از ساقه ذرت در ساخت تخته خرده چوب
نوع فایل: PowerPoint
تعداد اسلاید (ها): 27
چکیده:
استفاده از دو دماي پرس 170 و 180 درجه سانتيگراد و دو مقدار مصرف چسب 10 و 12 درصد، اقدام به ساخت تخته خرده چوب می گردد. لذا در سالهاي اخير تحقيقات گستردهاي در جهت بكارگيري مواد ليگنوسلولزي نامرغوب جنگلي و ضايعات حاصل از برداشت محصولات كشاورزي در ساخت فرآورده هاي مرکب چوبي انجام گرفته است. با توجه به محدود بودن منابع مواد اوليه بويژه در بخش منابع طبيعي، تأمين ماده اوليه چوبي مورد نياز صنايع روبه گسترش از يك سو و حفظ منابع محدود جنگلي تأمين كننده چوب از سوي ديگر هر روز اهميت بيشتري يافته است. از آنجائيكه صنعت تختهخرده چوب قادر است طيف وسيعي از مواد ليگنوسلولزي چوبي و غيرچوبي را مورد تغذيه و مصرف قراردهد، تحقيقات وسيعي دراين صنعت براي جايگزيني مواد ليگنوسلولزي حاصل از فعاليتهاي كشاورزي با مواد چوبي جنگلي مورد مصرف اين صنعت صورت گرفتهاست. استفاده از اين پسماندهاي ليگنوسلولزي كه هر ساله پس از عمليات برداشت محصول، سوزانده ويا شخم زده ميشوند، به عنوان ماده اوليه براي توليد تخته خرده چوب از توجيه اقتصادي مناسبي برخوردار ميباشد. بااينحال شناسايي و معرفي منابع ليگنوسلولزي جديد به واحدهاي توليد تخته خرده چوب به منظور توليد تخته خرده چوب و يا ديگر فرآورده هاي مرکب چوبي، نيازمند بررسيها و تحقيقات ميباشد. در سالهاي اخير در اثر صنعتي شدن اكثر كشورهاي در حال توسعه، تقاضا براي مواد اوليه و نهادههاي توليد رو به افزايش گذاشته است. طبق آمارهاي منتشره از سوي وزارت جهاد كشاورزي، در سال 1383بيش از 270000 هكتار از اراضي كشاورزي زير کشت ذرت دانه اي قرار داشته است که مقادير متنابهي پسماندهاي ليگنوسلولزي، بعد ازبرداشت اين محصول توليدمي گردد. در حاليکه با کاهش ذرات ساقه ذرت در ترکيب چوبي، واکشيدگي ضخامتي تخته ها افزايش يافته است، در يک نتيجه گيري کلي مي توان بيان داشت که از ساقه ذرت در صورتيکه بين 25 تا 50 درصد در ترکيب چوبي استفاده شود، مي توان با استفاده از دماي پرس 170 درجه سانتيگراد و ميزان مصرف چسب 10 درصد، تخته هائي با ويژگيهاي استاندارد توليد نمود. نتايج حاصل از اين بررسي نشان داد که با افزايش دماي پرس از مقاومت خمشي و مدول الاستيسيته تخته ها کاسته شده است در حاليکه با افزايش مصرف چسب، ويژگيهاي خمشي تخته ها بهبود يافته است.
دانلود کتاب مهندسی ابرو بهترین شکل ابرو متناسب با قیافه شما
دانلود کتاب مهندسی ابرو بهترین شکل ابرو متناسب با قیافه شما دیگر نیاز نیست برای زیبا کردن خود خرج کنید فقط با دانستن این نکات میتوانید زیبا شوید در این کتاب به شما شکل ابرو را متناسب با فرم صورتتان اموزش داده میشود که چه ابرویی به چه قیافه ای می اید
کنفرانس ملی ایدههای نو در گردشگری، جغرافیا و توسعه بومی-60 مقاله
کنفرانس ملی ایدههای نو در گردشگری، جغرافیا و توسعه بومی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط شرکت پنام خط نوین و تحت حمایت سیویلیکادر شهر بوکان برگزار گردید.
محورهای کنفرانس:
گردشگری، محیط زیست و توسعه پایدار
معماری، شهرسازی و توسعه گردشگری
جفرافیا و توسعه گردشگری
جغرافیا، آمایش سرزمینی و گردشگری
گردشگری، توسعه فرهنگی- اجتماعی
گردشگری، اقتصاد و مدیریت
مقالات پذیرفته شده در کنفرانس:
1- بررسي آسايش اقليمي شهر رامسر با استفاده ازشاخص TCI وصحت سنجي با نرم افزار TCI Calculator
2- بررسي اقتصادي و تعيين اولويت هاي سرمايه گذاري صنعت وسايل نقليه موتوري در استانهاي كشور به روش TOPSIS
3- بررسي عوامل موثر در توسعه گردشگري روستاهاي تاريخي فرهنگي با تاكيد بر گردشگري فرهنگي و مرمت بافت هاي تاريخي مطالعه موردي قلايچي
4- تعيين گسترهي آسايش دمايي در برنامه ريزي اقليم گردشگري نمونه موردي شهرستان مشهد
5- توانمندسازي سكونتگاههاي غيررسمي با تاكيد بر مشاركت اجتماعي مطالعه موردي شهر شوش كوي وهب
6- بررسي و ارزيابي اثرات و پيامدهاي فيزيكي كالبدي طرح ايجاد كاشانه هاي گردشگري در روستاها مطالعه موردي: روستاي گازرخان در استان قزوين
7- بررسي گروههاي مختلف شغلي ماندگار در روستاهاي در معرض ماسه شهرستان هيرمند
8- راهكارهاي توسعه پايدارگردشگري: جزيره كيش
9- مديريت و برنامه ريزي اكوتوريسم در شهر سيريك با استفاده از فن آوري اطلاعات مكاني(GIS)
10-نقش برنامه ريزان شهري در تبيين برند گردشگري براي شهرها
11-ارزيابي و تحليل اثرات جغرافيايي گردشگري در شهر سرعين
12-بررسي مشكلات ، موانع و نيازهاي صنعت توريسم در ايران
13-ارزيابي شاخص هاي زيست اقليمي گردشگري شهر پيرانشهر
14-بررسي عوامل فيزيكي موثر در جلب رضايت بازديد كنندگان پارك جنگلي چغا سبز ايلام
15-توسعه كالبدي و گردشگري روستايي
16- بررسي مهاجرت روستاييان منطقه سيستان با تأكيد بر عوامل اصلي نظريه تراوش
17-سنجش شاخص هاي برنامه ريزي شهري و كاربرد آنها در توسعه پايدار فضايي شهرشهر رودسر
18-بررسي تاثير ابزارهاي آموزش بر سطح دانش و نگرش گردشگران محيطهاي طبيعي مطالعه موردي:مناطق گردشگري شهرستان بوكان
19-لزوم رعايت الزامات محيطزيستي در مناطق گردشگري
20-نقش فرهنگ ومعماري آثار تاريخي بر گسترش گردشگري فرهنگي مطالعه موردي: شهرستان مراغه
21-تعيين راهبردهاي توسعه گردشگري روستايي در بخش طارم عليا زنجان
22-بررسي وتحليل عوامل موثرناشي از توسعه گردشگري رويداددراستان گلستان مطالعه موردي:جشنواره بين المللي اقوام ايران زمين درگرگان
23-گردشگري الكترونيك در ايران؛ موانع، مزايا و راه كارها
24-رويكرد معمارانه در طراحي مجموعه هاي گردشگري با تاكيد بر مفهوم پايداري دركاهش اثرات منفي گردشگري بر اكوسيستم
25-بررسي نقش پياده رو در طرح هادي روستاهاي استان آذربايجان شرقي
ایرانیان از عهد باستان هنرمند ترین افراد بوده اند و هم اکنون در همه ی زمینه های هنری چون ستاره ای تابناک می درخشند.یکی از هنر ظریف هنر آشپزی است .که میتواندپایه های خانواده را محکم تر سازد و سلامتی را به افراد خانواده هدیه نماید.زیرا وقتی مواد غذایی سالم و به مقدار سالم به شخص برسد تمام نیاز های وی را براورده ساخته و حاصل شادابی وسلامتی روح خواهد بود.
به نظرتون بچه ها چه چیزی رو از همه بیشتر دوست دارند؟؟طبیعتا 70درصد بچه ها وحتی برخی از بزرگسالان به تنقلات مانند چیبس و پفک و ...علاقه دارند.
ولی همه ی اینها برای بدن مضر هستند و هیچ چیزی جز ضرر برای بدن نداره .
به نظرتون یه غذای سالم میتونه برای بدن مفید باشه؟طبیعتا همتون پاسخ مثبت میدید.حالا ما امروز میخوام با مبلغ بسیار ناچیز که پول حتی پول یه پیتزاهم نیست آموزش درست کردن چیبس خانگی رو بهتون بدیم.
ما در این آموزش قصد داریم که یک ترفندی به شما آموزش بدهیم که بتوانید یک چیبس خانگی خوب و خوشمزه و خشک همچنین روشی به شما آموزش میدهیم که از چسبیدن سیب زمینی به ماهیتابه جلوگیری کند.
مطلبي كه به دنبال مي آيد، رساله نظري نگارنده است. اين تحقيق به بررسي نگاه، جايگاه ديدن و فرآيند بينايي در هنر عكاسي مي پردازد.
از گذشته تا كنون براي نگارنده اين سوال مطرح بود كه عكاس به عنوان هنرمند چگونه جهان رودرروي خود را گزينش ميكند. اين دغدغه از ابتداي تحصيل ذهن مرا به خود مشغول كرد. در سال آخر تحصيل هنگامي كه جهت انتخاب پروژه پاياننامه به استاد راهنمايم رجوع كردم، موضوع خود را به ايشان گفته و ايشان عنوان نگاه و معنا در عكاسي را براي من انتخاب كردند و از من خواستند تا به مطالعه اين موضوع بپردازم. پس از يافتن چند منبع و پيگيري در مورد چند عكاس و چند نظريه پرداز در حوزه هنر و عكاسي موضوع پيشنهادي را پذيرفتم و شروع به فعاليت كردم.
رسالة مذكور داراي بحث بنيادي و نظري است. عكاسان هنگام ثبت عكسهاي خود به جهان بيرون از دوربين و يا به تعبيري به جهان رودرروي دوربين از طريق انديشة دروني و عنصر بينايي يعني چشمها دست مي يابند. هنر عكاسي هنر عيني است و در مرحله رؤيت، عكاس تصوير خود را ثبت مي كند – در اين فرآيند چشمها عمل نمي كند بلكه جهان، جهان عكاس كه همان گذشته، حال و تجربيات و نحوة انديشيدن اوست كه در سطح عكسها مؤثر است. مبناي اين تحقيق نظري بر دو مسئله دستگاه بينايي و لحظة رويت و گزينش كادر و ثبت تصوير استوار است.
تحقيق شامل يك چكيده، پيشگفتار و مقدمه اي در باب عكاسي و پنج فصل تحت عنوان دستگاه بينايي و ديدن در عكاسي – خواستگاه عكاس، گزينش كادر و زيبايي شناسي عكس مي باشد. در پايان يك فهرست منابع و مآخذ و يك گزارش عملي درج شده است. نگارنده خود معتقد است كه اين دو مقالة نظري پيچيده، اما در عين حال مهماند. نظريه ژاك لكان درباره فرآيند بينايي و نظرية رولان بارت در زمينة عكاسي همچنان براي من سنگين، اما قابل احترام است. بديهي است مي بايستي حوزة مطالعات دانشجويان عكاسي و همچنين خودم گسترش يابد تا اين گونه موارد را بيشتر درك كنيم.
در پايان هيچ ادعايي در كامل بودن اين تحقيق ندارم و اميدوارم در پژوهشهاي بعدي بيشتر در بارة عكاسي فرا گيرم.
در اينجا بر خود واجب مي دانم از استاد گرامي، جناب آقاي شهاب الدين عادل كه مرا در تمامي مشكلات و در تمامي دوران تحصيل راهنمايي كردند، كمال سپاسگذاري را به جا بياورم.
نگارنده
شادي احمدي ناقدي
مقدمه
عكاسي
انديشه انتقادي در باب عكاسي در سدهي بيستم، بحثهايي در قبال قبول عكاسي به عنوان يك شكل هنري درابتداي اين قرن، آثاري در بارة تأثير عكاسي بر رسانههاي هنري قديميتر، تحول تاريخ اين رسانه و آثار آخر نويسندگان و در راستاي ارائهي نظريهي در باره اين رسانه را در بر ميگيرد.
بسياري از آثار متأخر در زمينة عكاسي معطوف به جريانهاي گوناگون انديشهي پسيمدرن در راستاي شالودهشكنيمدرنيسم در هنر است.
در نظر نويسندگان و هنرمنداني كه اين آثار اخير را عرضه كردهاند، پسي مدرنيسم را بحراني در فرآيند بازنمايي غربتعريف كرد و عكاسي نقش بسيار مهمي را در آن ايفا كرده است.
بسياري از نظريهپردازان مطرح حوزهي عكاسي را به خاطر سرشت بينا رشتهايياش مورد توجه قرار ميدهند. شايد تنها خصلت غالب اين رسانه انعطافپذيرياش باشد. اين نكته با كاربردهاي گوناگون اين رسانه در عرصة فرهنگروشن ميشود. كاربردهايي كه تنها بخش اندكي از آنها وجهي هنري دارند.
نخستين تاريخ جامع عكاسي بو مونت نيوهال بود. به عنوان كاتالوگ نمايشگاهي در «موزه هنر مدرن» با نام «عكاسي: 1937-1839» نوشته بود، كه نقش بسيار مهمي در مورد پذيرش قرارگرفتن عكاسي به عنوان يك شكل هنري مشروع ايفاكرد.
در اوايل سده بيستم، شكافي ميان دو گونه عكاسي در آمريكا پديد آمد؛ گونهيي كه از خصلت اجتماعي اين رسانه بهرهميگرفت و گونهئي كه با برداشت نابگرايانهي عكاسي «هنري» همخوان بود.
اين شكاف موجود ميان عكاسي هنري و عكاسي مستند رويارويي دو اسطورهي عاميانه يكي نمادگرا و ديگريواقعگراست.
در كار نابگرايان، از آن جا كه هنر بيان حقيقت دروني به شمار ميرود عكاسي يك نهان بين است. اما در عكاسيمستند عكاس يك شاهد و عكس گزارشي از حقيقت تجربي است.
در اروپا عكاسان اجتماعي، كارشان را بر پايهي واقع گرايي طبقاتي استوار كرده بودند. والتر بنيامين از نخستيننظريهپردازاني بود كه در بستري سياسي در باره عكاسي دست به قلم برد. او تأثير تكنولوژي بر شاخههاي مختلف هنر را مورد توجه قرار داده است. با تكثير مكانيكي كه به واسطة عكاسي امكانپذير شد اقتدار اثر هنري، يا به تعبير بنيامين«هاله»ي بيهمتاي آن از بين ميرود. حال انبوه نسخههاي بدل جاي نسخهي اصل را ميگيرد. يكي از عميقترين عواقب تكثير مكانيكي براي هنر كه بنيامين در مقابله خود به آن پرداخته رسيدن به اين تصور ميباشد كه هنر ديگر مبتنيبر آئين نبوده، بلكه بر پايهي سياست استوار شده است. اساس اين تصور را كاهش فاصلهي موجود ميان بيننده و اثرهنري تشكيل ميداد. با افزايش دسترسپذيري اثر هنري، ارزش آئيني آن كاهش مييابد.
سرآغاز انديشهي پسيمدرن در هنر را ميتوان در ساختارگرايي و پساساختارگرايي به ويژه در نوشتههاي رولان بارت يافت. نوشتههاي بارت اهميت خاصي در زمينهي عكاسي و تكوين يك «نظريهي عكاسي» دارند. بارت در مقالهي «پيامعكاسانه» (1961) «نوع» خاصي از عكاسي يعني عكاسي مطبوعات را مورد بررسي قرار ميدهد. جريانهاي تازه دنياي هنردر اواخر دههي هفتاد عكاسي را در محور نقدهاي خود بر مقولهي «بازنمايي» قرار دادند. اين روي كرد متخصصان هنرمفهومي به عكاسي در اواخر دههي شصت و در دههي هفتاد، اساساً از اشتياقي مدرنيستي به خلق هنري نشأتميگرفت كه برداشتهاي سنتي از ماهيت هنر را متزلزل ميسازد.
«دامنهي تأثيرگذاري هنر مفهومي حوزههاي سنتيتر عكاسي را نيز فرا گرفت. اگرچه عكاسي به عنوان يك شكل هنريمدرنيستي پذيرفته شده بود، مقتضيات اين هدف، يعني خلوص و خودآئيني عكاسي به عنوان يك رسانه، ديگر از جملهمسائل مطرح در دنياي هنر به شمار نميرفتند. جالب آن كه توجه فزاينده به اين رسانه به نوبهي خود ارزش اقتصاديآن در دنياي هنر را افزايش داده است. محوريتيابي عكاسي به اين معنا است كه عكاسي ديگر چون گذشته در دنياي هنر غريبه نيست. در دههي هشتاد دنياي هنر به طرز فزايندهيي به عكاسي به عنوان راهي براي برقراري تماس تازهيي باامور اجتماعي و درنتيجه به عنوان وسيله براي جانبخشي دوباره به كالبد هنر توجه نشان داد. عكاسي در اكثر آثار ايندوره محملي براي نقد محسوب ميشود؛ آثار اوليه سيندي شرمن معطوف به راهيابي به نوع نگاه عكسهاي فيلمهايهاليوودي به منظور افشاي ايدئولوژي عامل در آنها بود.
در دهه نود، جاناتان كرري (1990) با مردود دانستن روايت خطي پيشرفت فني كه از «اتاقِ تاريك» (كامرا آبسكورا)آغاز شده به عكاسي امروزي ميانجامد، سرمشق تازهيي براي تفكر در باب عكاسي در چهار چوب چشمانداز غرب ارائه ميكند. نظري در اوايل سدهي نوزدهم را نشان ميدهد كه طي آن راستاي بحث از نورشناسي هندسي بهبرداشت فيزيولوژيكي از بينايي معطوف ميشود. در گزارشهاي تاريخي پيشين از سير تحولات عكاسي «اتاق ِتاريك» به عنوان الگوي دوربينهاي امروزي مورد توجه قرار ميگيرد اما او در بحث خود اين طرز فكر را كنار مي گذارد وسرمشق جديد او تازه ترين جهتگيريهاي رسانهي عكاسي به سوي فنآوريهاي رايانهاي است.»
فصل اول:
دستگاه بينايي
دستگاه بينايي
نور از طريق قرنيه شفاف وارد چشم ميشود. مقدار نوري كه وارد چشم ميشود، تابع قطر مردمك است، سپسعدسي، نور را برروي سطح حساس به نام شبكيه متمركز ميسازد عدسي چشم تقريباً همانند عدسي دوربين كارميكند. قسمتهاي اصلي چشم انسان در (تصوير 1-1) مشخص شده است.
انقباض و انبساط مردمك بوسيله دستگاه عصبي خودمختار تنظيم ميشود. بخش پاراسمپاتيك تغييراتاندازه مردمك را بر حسب تغييرات ميزان روشنايي كنترل ميكند. (همانند ديافراگم دوربين عكاسي) بخش سمپاتيكنيز اندازه مردمك را كنترل ميكند، و در شرايط هيجاني شديد، چه خوشايند يا ناخوشايند، موجب باز شدن مردمكميشود. حتي تحريكات هيجاني خفيف نيز، اندازه مردمك را به گونهاي منظم تغيير ميدهد. (تصوير 2-1) شبكه سطحي كه درقسمت عقب چشم قرار گرفته، در برابر نور حساس است، و سه لايه اصلي دارد:
الف: ميلهها و مخروطها.
ياختههايي[1] هستند حساس در برابر نور (گيرندههاي نور) كه انرژي نوراني را به علامتهاي عصبي تبديل ميكنند.
ب: ياختههاي دوقطبي.
اين ياختهها با ميلهها و مخروطها در ارتباطند.
ج: ياختههاي عقدهاي
رشتههاي آنها عصب بينايي را تشيل ميدهد. (تصوير 3-1) عجيب است كه ميلهها و مخروطها لايه پشتي شبكيه را تشكيلميدهند. امواج نور نه تنها بايد از عدسي و مايعاتي كه كره چشم را پر ميكنند. كه هيچكدام وسايل مناسبي براي انتقالنور نيستند - ، بگذرند، بلكه بايد از شبكه رگهاي خون و ياختههاي عقدهاي نيز كه در داخل چشم قرار دارند، عبور كنند تا بهگيرندههاي نوري برسند، (جهت پيكانها در (تصوير3-1 ) نشانگر جهت نور است). اگر به يك زمينه همگون، مانند آسمان آبي، خيرهشويد، ميتوانيد حركت خون را در داخل رگهاي خوني شبكيه كه در جلو ميلهها و مخروطها قرار دارند، ببينيد. ديوارهرگهاي خوني به صورت يك جفت خط باريك در پيرامون مركز ديد چشم به چشم ميخورد، و نيز اشياء پولك ماننديرا ميبينيد كه به نظر ميرسد بين اين
جول اوستین در کتاب صوتی قدرت من هستم، به صورت کامل درباره قدرت کلام و "من هستم"هایی که بر زبان میآوریم صحبت کرده است. چرا که من هستمهایی که از زبان شما بیرون میآید، موفقیت و یا شکست را برای شما به ارمغان میآورند. این کتاب در سال 2015 به چاپ رسید و تبدیل به یکی از پرفروشترین و محبوبترین کتابهای جول اوستین شد.
جول اوستین در کتاب قدرت من هستم (The Power of I Am) تمام تلاش خود را میکند که به خواننده این پیام را برساند که هر صفت یا عبارتی که بین دو کلمه من هستم قرار دهد، به نحوی آن را به زندگی خود دعوت کرده است. آنچه که بعد از این دو واژهی ساده میآید، مشخص میکند که شما چه طور زندگی خواهید کرد و هر آن چیزی که بعد از «من هستم» قرار میدهید، در واقع دارید دعوتنامهای برایش مینویسید.
خداوند میگوید «تو شاهکار من هستی»، به جای اینکه دائم از خودتان بد بگویید، جرات داشته باشید و صبح که از خواب بیدار میشوید بگویید، من یک شاهکار هستم، خداوند قادر از روح خود در من دمیده است، به یاد داشته باشید آنچه بعد از من هستم بگویید، میآید و دنبال شما میگردد، اگر چیزهای درست را به زندگی خود دعوت کنید، خالق جهان نفس خود را به سوی شما میدمد، حالا ایمان داشته و اعلام کنید که بر هر مشکلی چیره خواهید شد، بر هر دشمنی پیروز خواهید شد، و به همان چیزی تبدیل خواهید شد که خداوند شما را خلق کرده است تا بدان تبدیل شوید.
جول اوستین (Joel Osteen) در سال ۱۹۶۳ در ایالت تگزاس آمریکا دیده بر جهان گشود. او کشیش اعظم کلیسای بزرگ لیکوود است. سخنرانیهای او به طور متوسط ۷ میلیون بیننده در طول یک هفته و ۲۰ میلیون بیننده در طول یک ماه دارد و همچنین در ۱۰۰ کشور مختلف در سراسر دنیا پخش میشود. جول اوستین در سال ۲۰۰۶ در لیست ۱۰ انسان تاثیرگذار جهان قرار گرفت. او تا به حال هفت کتاب نوشته که تمامی این کتابها در صدر کتابهای برتر نیویورک تایمز قرار گرفتهاند و بعضی از آنها بیش از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین کتابهای نیویورک تایمز بودهاند.
در قسمتی از کتاب صوتی قدرت من هستم میشنویم:
«ما در دام کلمات زبان خود گرفتار میشویم»، در دام افتادن به معنی «گرفتار شدن» است. کلمات شما میتوانند شما را به دام اندازند. آنچه میگویید میتواند شما را زمین بزند و نگذارد که به حداکثر توان خود دست پیدا کنید. شما در دام تفکرات خود گرفتار نخواهید شد. تفکرات منفی به سراغ همهی ما میآیند. اما زمانی که آنها را به زبان میآورید، به آنها زندگی بخشیدهاید. در این هنگام است که آنها به واقعیت تبدیل میشوند. اگر بگویید «دیگر هرگز تناسب اندام خود را به دست نمیآورم»، برگشتن به اندام متناسب سختتر خواهد شد. شما خودتان کار را سختتر کردهاید. زمانی که میگویید «هرگز اتفاق خوبی برایم رخ نخواهد داد»، خودتان جلوی اتفاق خوبی که برایتان مقدر شده است را میگیرید. اگر بگویید «من آنقدرها با استعداد نیستم. من شخصیت خوبی ندارم»، حد وسط بودن را به سوی خود دعوت کردهاید، حد وسط بودن محدودهی زندگی شما را مشخص خواهد کرد. زمانی که افکار منفی به سراغتان میآیند، کلید موفقیت این است که هرگز آنها را به زبان نرانید. اگر آن فکرها را به زبان نیاورید، در نطفه خواهند مرد.
فهرست مطالب
۲۸ دقیقه
فصل اول: قدرتٍ "من هستم"
۴۱ دقیقه
فصل دوم: مثبت گرا باشید یا اینکه کاملا ساکت باشید
۳۳ دقیقه
فصل سوم: همان را بگویید
۲۹ دقیقه
فصل چهارم: جذب کننده برکت و فراوانی
۲۶ دقیقه
فصل پنجم: من آزاد هستم
۲۷ دقیقه
فصل ششم: من ارزشمند هستم؛ بدانید چه کسی هستید
۲۷ دقیقه
فصل هفتم: من شاهکار خلقت هستم؛ خود را شاهکار بدانید
۲۹ دقیقه
فصل هشتم: من خشنود هستم؛ زندگی رضایت بخش
۲۲ دقیقه
فصل نهم: من راضی هستم؛ از آن کسی که هستید راضی باشید
۳۰ دقیقه
فصل دهم: من پیروز هستم زیر پایتان است
۳۰ دقیقه
فصل یازدهم: من ثروتمند هستم؛ ذهنیت پر برکت داشته باشید
۳۰ دقیقه
فصل دوازدهم: من هدفمند هستم؛ زمان را تحت کنترل درآورید
۲۹ دقیقه
فصل سیزدهم: من مصمم هستم؛ نعمت پایان دهنده
۲۸ دقیقه
فصل چهاردهم: من قدرتمند هستم؛ شما از پس کارها برخواهید آمد
۲۱ دقیقه
فصل پانزدهم: من صبور هستم؛ خداوند به شما نظر داشته است
۲۲ دقیقه
فصل شانزدهم: من بخشوده هستم، به زمان بندی خداوند اعتماد کنید
۱۳ دقیقه
فصل هفدهم: من حفاظت شده هستم؛ خداوند انسانهای دارای عیب را دوست دارد
فروشگاه فایل کیا؛
منبع جامع انواع فایل...
چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.